Baju Raya 2017 Yang Menjolok Mata

Baju Raya 2017 Yang Menolok Mata | Assalamualaikum dan Hai Korang. Baru baru ni viral mengenai rekaan Baju Raya 2017 seorang pereka fesyen dari Singapura yang menjolok mata dan mengundang kecaman daripada netizen.

Bila tengok rekaan Baju Raya 2017 pereka fesyen dari Singapura ini memang agak mengejutkanlah. Memang mengundang kontroversi sungguh. Kenyanglah mata mata encik abang di Hari Raya nanti tengok kaum Haaa yang berfesyen menjolok mata macam nih.

Bagi Mimi sendiri, baju sebegini lebih sesuai dipakai pada majlis majlis tertentu bukannya di pakai untuk Hari Raya. Mengundang pergaduhan dan perbalahan suami isteri saja nanti di pagi Raya.





Korang boleh baca komen komen netizen yang mengecam habis habisan rekaan baju raya yang menjolokkan mata ini.



Sumber : OhBulan

7 comments:

  1. ada jgk terbaca psl nih... pereka pesyen nya perempuan tp berasal dr spore kan...
    cantik mmg cantiik tp lg cantik kalau tertutup semua nya takde belah2 tuh

    BalasPadam
  2. apa jenis baju la macam tu, tak sesuai langsung untuk dipakai, untuk hari raya lebih2 lagi

    BalasPadam
  3. tu la tgk dlm news pasal baju raya ni..tapi apa pun terpulang pada sipembeli..kalau dh pembeli nak seksi gitu mmg la dia beli..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..