Merangsang Minda Anak Dengan Permainan Pendidikan di Toys Direct


Zaman teknologi yang serba canggih ini merupakan satu cabaran bagi ibu bapa dalam memberi pendidikan yang bermanfaat kepada anak anak. Anak anak sekarang lebih menggemari gajet daripada permainan yang berunsurkan pendidikan. Kenapa tidak kita jauhkan anak anak dari gajet dan berikan mereka sesuatu permainan yang bermanfaat.

Mimi nak perkenalkan satu web yang menjual permainan yang berunsurkan pendidikan dan buku buku cerita untuk anak anak. Web yang Mimi maksudkan ialah toysdirect.my.


Untuk makluman korang, toysdiret.my telah ditubuhkan sejak tahun 2014 dan fokus utama mereka ialah menjual produk permainan pendidikan, bahan Montessori dan buku buku cerita.

Korang boleh lihat pelbagai lagi produk pendidikan seperti building blocks,SHICHIDA Material, Right Brain Material,Flash Card dan lain lain lagi.Mimi jadi rambang mata tau tengok produk produk yang ada di toysdirect.my. Harga yang ditawarkan pun murah dan mampu dimiliki.



Bila belek belek web toysdirect.my Mimi suka dengan dua perminan yang boleh memberi keseronokan kepada anak anak Mimi. Produk yang Mimi sangat suka dan pilih ialah Space Sand 4kg. Harga Space Sand ialah RM58.00. Bukan setakat pasir berwarna saja yang ada tetapi disertakan sekali acuan berwarna pelbagai bentuk. Confirm anak anak leka bermain nanti. Space Sand ini akan memberi rangsangan anak anak untuk berfikir dan berimaginasi untuk mencipta sesuatu yang lebih menarik. 

Korang boleh dapatkan Space Sand di toysdirect.my. Boleh klik link ini 


Seterusnya, Mimi pilih Animal Domino 28pcs. Permainan ini pun menarik untuk bermain bersama anak anak sambil mengajar mereka supaya menjadi lebih kreatif dan mencabar minda. Harga bagi Animal Domino ini ialah RM20.00.

Nak dapatkan Animal Domino boleh klik link ini    << http://www.toysdirect.my/product-1510609.html >>


3D Wooden Puzzle pula permainan pilihan anak anak Mimi. Puzzle yang berwarna warni mampu merangsang minda mereka untuk menyusun bentuk yang diinginkan. Harga 3D Wooden Puzzle ini murah saja tau korang, RM8.00.

Boleh dapatkan 3D Wooden Puzzle di link ini         <<  http://www.toysdirect.my/product-1512257.html >>


Lagi satu, Mathematics of Domino juga menjadi pilihan anak anak sebab mereka suka dan minat Matematik. Memang sangat sesuailah produk ini dengan anak anak Mimi. Boleh mengajar mereka Matematik sambil berseronok. Sambil belajar sambil bermain. Harga Mathematics of Domino ini ialah RM30.00.

Nak dapatkan Mathematics of Domino 110pcs klik link ini << http://www.toysdirect.my/product-1511794.html >>

Selain daripada produk yang Mimi pilih ini boleh juga dapatkan produk lain di toysdirect.my. Just pilih dan buat pembayaran produk yang korang nak. Hanya tunggu saja produk yang korang beli dan sampai di depan pintu korang.

Untuk makluman selanjutnya korang boleh terjah web dan fb toysdirect.my


Post a Comment

2 Comments

  1. bgs jgk mainan yg mcm nih...

    aritu oder sand magic tu kt zalora tp sampai sudah tak sampai2 hehehhe... nsb lah byr cod

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com