Exercise Kaki Naik Tangga Sampai Tingkat Sembilan

Assalamualaikum....

Ya Allah hari ini punya penat tak tahu nak cakap. Lencun habis tudung baju kena peluh...Tak selesa tau tak?

Hari ini dua kali naik tingkat sembilan guna tangga. Terus cair lelemak tepu 10kg😁😁😁 Sendi sendi kaki rasa nak tercabut...Gara gara lif rosak terpaksa gagahkan diri guna tangga naik tingkat sembilan.

Orang lain tengok steady je kan..Tak tahu tuan punya badan menanggung azab sengsara😂😂😂 Rasa nak balik sekarang juga berendam lama lama dalam bilik mandi..

Nota kaki* Esok pagi pagi nak timbang berat lah nak tengok turun tak 10kg...Hahaha

2 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..