Printcious.com | Menawarkan Produk yang Berkualiti dan Cantik

Yeayyy!!!

Finally colour mug dari Printcious yang Mimi beli guna voucher dah sampai. Warna pink of course menjadi pilihan kan. Apa yang buat Mimi tertarik dengan mug dari Printcious ini kerana quote pada mug tuh menarik dan memberi sumber inspirasi.<NO MATTER HOW YOU FEEL GET UP DRESS UP SHOW UP NEVER GIVE UP> Sekaligus bagi semangat setiap hari bila guna mug nih tau.

 Simple but nice. Janji kaler pink okey!

Selfie dengan quote mug daripada Printcious.com

Sebenarnya banyak pilihan mug yang ada di Printcious nih..Ada beratus ratus design dan corak yang korang boleh pilih. Kalau tak nak beli yang design sedia ada korang boleh design sendiri mug korang tau. Macam Mimi pilih design sedia ada sebab buat belian melalui phone. Kalau nak design sendiri wajib guna komputer atau laptop ya.

Korang tau tak, Printcious bukan saja jual mug tau tapi ada juga t-shirt,mouse pad,puzzles, mini tees, ceramic tiles dan macam macam lagi yang ada. Korang just buka web Printcious dan boleh pilih kategori produk yang korang nak. Barangan di Printcious semuanya berkualiti tinggi dan design yang ada semuanya buat hati jatuh suka tau. Sesuai dengan tagline Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart

Selain menjual produk dengan design sedia ada, korang juga boleh customise design sendiri pada produk yang korang pilih tau. Boleh design letak gambar dan nama korang sendiri menggunakan tools yang disediakan pada web. Korang juga boleh lihat sendiri testimoni testimoni yang berpuas hati dengan perkhidmatan Printcious. Unuk korang yang pertama kali daftar dengan Printcious, korang akan terima diskaun jika membuat pembelian kali pertama. Selain daripada itu, Printcious juga selalu buat promosi untuk pelanggan pelanggannya tau. 

Untuk korang yang ingin mencari sesuatu kelainan untuk dijadikan hadiah, produk produk yang ada sangat sesuai dijadikan hadiah kepada keluarga dan sahabat handai sempena hari istimewa mereka. Mesti mereka teruja terima hadiah istimewa lain daripada yang lain. Kadang kadang kita sampai buntu nak bagi hadiah apa kan? Asyik asyik barang yang sama saja dijadikan hadiah. Jadi, korang dah tak perlu buntu lagi selepas ini sebab Printcious boleh bantu selesaikan kebuntuan korang tuh. Just klik klik produk yang berkenan di hati dan design ikut suka korang. Dah siap design just proceed order macam biasa. Korang just tunggu barang yang korang order sampai di pintu rumah korang. Servis yang diberikan Printcious pun sangat pantas tau.

Apa tunggu lagi! Jom terjah web Printcious dan korang boleh lihat sendiri beratus ratus produk yang ditawarkan pada harga yang berpatutan. Tidak rugi pun korang shopping di Printcious. Gerenti puas hati. Klik saja link di bawah dan korang akan di bawa terus ke web Printcious. Enjoy your day!

Post a Comment

5 Comments

  1. Menariklah Mimi.
    Quotes yg diberikan pun menarik!

    ReplyDelete
  2. Bestnya kalau dapat mug macam ni ha..siap ada kata- kata semangat...psst...bulan 6 birthday akak..bleh la bagi..hahahaha

    ReplyDelete
  3. Nona suka jugak dengan Printcious nih~ best bila boleh design sendiri barang yang kita nak :)
    Setakat ni, nona ada magic mug, bantal..baju....semua handmade kat sana..hehe

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com