Belanja gambar dulu boleh??

Masuk hari nih dah hari kelima anak anak saya sekolah di Tadika Anakku Khalifah..Dari sehari ke sehari nak update entry pasal persekolahan diorang oada hari pertama...Tak jugak berupdate..Beli jadual berubah dan tambah dengan kesibukan tugas memang banyak entry cap peram lah jawabnya..

Saya belanja kawan kawan gambar Aina dan Auni hari pertama ke sekolah dulu boleh??Nanti saya update cerita hari pertama sekolah Aina dan Auni.



Hari pertama di sekolah...Macam macam ragam anak anak saya tengok...Kesian ada nak ketawa pun ada...Apa apa pun nanti saya story kat entry lain ya..

10 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..