Kenapa Cicak Jahat Labah Labah Baik

  
Keywords untuk minggu lepas..Banyak keywords resipi..Tapi ada jugak keywords yang pelik masuk kat blog saya nih...

Gelak guling guling tengok keywords second last dan last tuh...Ada yang tak tahu ke rupa sembelit tuh macam mana??Adoiii..Sembelit tuh tak boleh dibayangkan rupanya macam mana..hahaha...

Keywords kenapa cicak jahat labah labah baik tuh lagi tak menahan...Saya agak keywords nih budak budak sekolah cari nih...Sebab apa saya cakap budak sekolah??Yelah saya agak keywords nih ada kaitan dengan sejarah Islam..Korang mesti ingatkan kisah Rasulullah yang bersembunyi di gua dan sarang labah labah menutupi pintu masuk gua tersebut bantu Rasulullah...Lepas tuh cicak berbunyi seolah olah beritahu yang Rasulullah bersembunyi dalam gua tersebut... (Betulkan saya kalau saya SALAH)...Tapi tak silap saya masa sekolah memang saya ada belajar tapi ingat ingat lupa...

Tapi memang saya rasa keywords nih ada kaitan dengan sejarah tuh..Mungkin orang yang cari keywords nih nak tahu lebih mendalam kenapa cicak jahat kan...Macam macam lah keywords yang ada..Geram ada, marah ada, ketawa pun ada..  

Apa pulak keywords yang masuk dalam blog korang??Mesti ada yang lawak kan...Cuba share...

22 comments:

  1. Saya pun pernah tertanya2 jugak kenapa labah2 baik cicak jahat. Kalau labah2 tau saya sebab dye baik. Kalau cicak, baru tau. Kalau sis tak bagitau, memang sampai sekarang saya tak tau. Heheh.

    BalasPadam
  2. hehehe mungkin terikut2 ngn cite spiderman kot hehehe

    BalasPadam
  3. rupe sembelit tu memang lawak.. hahaha..

    BalasPadam
  4. Heheheh..mungkin jugak la bdk sekolah yg mencarik..sbb tuh la kite suke tgk keywords..mcm2 perasaan kalau tgk keywords yg dicari..

    BalasPadam
  5. betul tu mimi,,keyword tu mengingatkan saya kisah itu

    BalasPadam
  6. hehehe tak tahu nak jawab apa keyword ni..he

    BalasPadam
  7. rupa sembelit?
    macamana nak expalin ea rupanya
    ihiks ^_^

    BalasPadam
  8. Mimi, memang kelakar kadang2 kak ana pun ketawa sendiri dgn keywords yang singgah macam2 kan... :)

    BalasPadam
  9. ye la..dia nak cari cerita tu kot..lepas tu tak tahu nak tulis cemana ,jadi itu je yang dia ingat..heheh

    BalasPadam
  10. hehe...yelah tu gamaknya
    kisah tu pun saya pernah dengar
    tapi kadang keyword berkait rapat juga dengan komen yang ada =)

    BalasPadam
  11. he he,,saya try jugak tengok keyword tu kat blog saya tak dak pon. kenapa eh

    BalasPadam
  12. Hahaa..dia nak tahu jawapan je tu. Ana punye keywords banyak pencarian biodata encik mimpi. Haha. :P rindu kak mimie. Lama tak singgah.

    BalasPadam
  13. Keyword awek kelantan dress dan kejutan tak menyambut suami pulang dari jauh..huhu..pelik gak.

    BalasPadam
  14. haa kak ina baca tajuk entry pun kak ina terbayang kisah nabi

    BalasPadam
  15. mcm2 dia org ni kan ... cari ntah apa2 ntah .

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..