Terharu dengan sokongan kawan kawan alam maya

Sebelum nih saya pernah update yang saya dalam dilema sama ada nak stop blogging atau tak...Respon yang saya dapat daripada kawan kawan alam maya, ya Allah terharu saya tau...Korang memang terbaik dan terbest lah..Bagi saya support supaya teruskan berblogging...

Bila difikir fikirkan balik memang saya sayangggg sangat nak tinggalkan dunia blogging....Meroyan sehari tak tengok blog...Ya saya akui kita semua sibuk dengan kerja memasing tapi masih ada masa nak update blog....Tapi tahap kesibukan saya tak tahu nak gambarkan macam mana....Bila tanggung kerja dan tugas orang lain selama setahun memang diakui tugas dan beban kerja bertambah., Tapi kerana kawan kawan saya kuatkan semangat untuk terus berblog..

Memang rasa sayang nak tinggalkan blog nak nak bila fikirkan susah payah nak bina blog dulu dan most important is kenal ramai kawan kawan blogger yang baik hati, peramah dan sling membantu....Terasa dah kenal lama dan dekat di hati...Sunguh saya terharu dengan sokongan dan kata kata semangat yang korang berikan...Kerana korang saya tak jadi nak teruskan niat nak stop blogging...Selain daripada kenal ramai kawan kawan, blog nih jugak salah satu sumber pendapatan sampingan saya...Rasa rugi nsk stopkan...

Terima kasih buat kawan kawan semua yang tak jemu jemu singgah blog saya dan tinggalkan komen., In shaa Allah saya akan balas jejak korang tapi makan masa jugak.. Sehari mungkin dua atau tiga blog yang saya singgah dan cuba yang terbaik balas kome kawan semua...Saya tak nak dicop sombong.,, huhuhu...Sekali lagi terima kasih atas sokongan yang korang berikan...Sayang korang ketat ketat...

19 comments:

  1. Alhamdulillah dkt blog ade perkara baik yg kdg2 ilmu kite dah share, so selagi ada pembaca yg menerima ilmu, spnjg itu dpt pahala :) InShaaAllah. teruskan berblogging ya :)

    BalasPadam
  2. Jangan stop blogging kak , nanti kita rindu camne. T_T

    BalasPadam
  3. Yeayy! Kak mimi tak jadi stop berblogging. Teruskan berblogging tau kaka. Nak tau tak? Ana syg kak mimi ni macam kakak ana sendiri tau. Haa..sayang ana tak? Hehehe.

    BalasPadam
  4. tak ada hal lah mimi
    lagipun semua orang ada kesibukan mereka sendiri
    cuma saya rasa tak wajar berhenti dalam bidang blog
    mimi pun dah lama dalam bidang ni, sayang
    tak apa, slow-slow, saya antara yang support dari belakang =)

    BalasPadam
  5. KALAU PERLU MASA BERHENTI KEJAP..
    LEPAS ITU SAMBUNG TAU KAK.
    =)

    BalasPadam
  6. Salam perkenalan daripada saya. Keep on blogging, sista :)

    syikinmaarop.blogspot.com

    BalasPadam
  7. Setuju. Walaupun malas nak berblogging lagi tapi tak sampai hati nak berhenti.

    BalasPadam
  8. Tak perlu berhenti... Cuma take time settle kan hal yg pnting dulu ea kak mimi... Take your time..

    BalasPadam
  9. sama la macam ni. tahun ni tahu yang paling busy.mcm2 drama kat opis. mmg kalau sempat update blog pun, tak sempat nak blogwalking.

    BalasPadam
  10. kwn2 blogger mmg bestkan... penaik semangat utk trus berblog

    BalasPadam
  11. Assalam...semoga terus berblog...sebelum tu ambil masa dulu...

    BalasPadam
  12. ciksu singgah slps cuti bpntg.. hihi.mimie sihat?
    pelan pelan kayuh mimie..in shaa Allah pasti dipermudakan.
    jgn stop blogging tau :)

    BalasPadam
  13. lamanya tak jalan-jalan sini..kak mimi janganlah tutup blog ni, nanti ramai pembaca kehilangan..huhuhu

    p/s: memang terharu dengan kawan-kawan alam maya ni walaupun tak pernah jumpa kan..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..