CPUV Mondelez (Chipsmore)

Semalam sehari suntuk tak je guk Nuffnang,baru kejap tadi jenguk..Seklai tengok ada cpuv baru lagi...Gandaan tiga lagi dan lagi..Kali nih cpuv Mondelez (Chipsmore)..


Nuffnang nih betul betul baik hati sungguh..Jangan dah banyak memberi sekali tetiba tarik balik memang meroyan..

Cpuv zurich insurance yang saya kata mandul ssebelum nih dah tak mandul..Dah ada benih yang subur..Cuma cpuv sime darby memang disahkan mandul..Nak tarik balik pun takpe..Kalau cpuv yang dah earnings kena tarik memang cari pasal..hahaha..

CPUV #98 - #100 MONDELEZ (CHIPSMORE)

17 comments:

  1. Salam singgah malam sis...wahh...tahniah yer sis...

    BalasPadam
  2. 1st time dgr cpuv mandul..ngee..timm pun rsanya ada yg mandul la..ngee..

    BalasPadam
  3. Tahniah! Nuffnang baik hati sekarang ni..eheheee...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...CPUV bunda pun dari hari ke hari ada penambahan...yang mandul pun ada jugak...harap2 lepas ni suburlah...beranak lah banyak2 kan....

    Nuffnang memang baik hati...

    BalasPadam
  5. dapat cpuv bnyk2 baru brsemangat nk blogging

    BalasPadam
  6. Tahniahh kak. Rezeki oktober bergolek2 ya kali nih.

    BalasPadam
  7. rejeki rejeki :)
    sy dh byk hari x nengok nuffnang..
    bby selsema.hukhuk

    BalasPadam
  8. rasa nak pi check nuffnang la tak tau apa jadi da hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..