Bloglist baru blog Corat Coret Pink Ummi

Kalau korang perasan sebelum nih side bar saya ada empat bloglist..Sekarang saya dah buat perbaharuan..Cuma ada dua bloglist saja iaitu Pink Frozen dan Lavender Frozen...Mentang mentang demam Frozen melanda kan...Frozen semendang...Kepada yang join segmen saya sebelum nih dan yang bertuah terpilih masuk dalam bloglist boleh check url korang ye..

Yang tak berjaya saya akan buat segmen lain dan masukkan dalam bloglist jugak ye..Senang nak blogwalking.


Bila tinggalkan dua bloglist saja bertambah ringan blog..hehehe..Lepas nih apa lagi saya nak buat bagi blog ringan..

16 comments:

  1. Tahniah buat semua yang tersenarai..akak pun bloglist ada yang baru...

    BalasPadam
  2. yeahh ada dlm bloglist akak..terima kasih.. :)

    BalasPadam
  3. Makin menarik buat macam ni akak. Semoga bertambah maju jaya lagi.

    BalasPadam
  4. tahniah pada yg berjaya :)
    singgah melawat memalam.

    BalasPadam
  5. Kemas gitu. hehe.

    akka, nak alamat akakk. baca entry saya jap. hehe.

    http://www.schanazri.com/2014/10/keropok-pantai-timur-yummeh.html

    BalasPadam
  6. blog mimi mmng antara blog yg cpt loading.

    BalasPadam
  7. sebab bloglist ke blog lambat loading mimi
    kena timbang blog saya jugalah

    BalasPadam
  8. sejak tukar layout CT tak ada bloglist lagi. nanti nak cari bloglist laa.. hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..