Teaser : Strawberry celup coklat


31 comments:

  1. adoi kecur air liuq ni tgk stroberi ngan cekelat ni

    BalasPadam
  2. Kalau makan starwberry je pun oke, kan kak mimi kan.

    BalasPadam
  3. Nak sebatang stoberi celup coklat tu.. emmmm dapnyaaa :)

    BalasPadam
  4. amboih..amboih..amboih..menggoda sungguh nih..:)

    BalasPadam
  5. lama tak menyinggah sini
    kesibukkan tahap melampau =)
    wah, nampak menyelerakan tu mimi
    cer hulur sikit

    p/s-saya tag blog ni untuk The Versatile Award

    BalasPadam
  6. alahai, tergodanya tengok ;)

    CN singgah dari segmen : http://www.cekgunorazimah.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    BalasPadam
  7. sedapnyaaaaaa.. kalau ke cameron mmg stoberi coklat celup ni mmg tak leh tinggal hiks

    BalasPadam
  8. ooonomnomnom.. macam tau aje p mana ni kekeke.. selamat bercuti.

    BalasPadam
  9. huihhh.. rasa nak gi cameron skang jugak hehe

    BalasPadam
  10. bestnya..... percutian thn dpn nak g CH lg la... hahaaa.. dah gtau hubby siap2 dah...

    BalasPadam
  11. alahai.tetiba pulak teringin.. tapi bukan mengudam dah.hihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..