Majalah Aisyah


Majalah Aisyah nih hadiah hasil kemenangan join mini ga yang dianjurkan blogger Anies..Saya pun dah tak ingat..Walaupun majalah nih edisi Ramadhan tetap jugak saya terima kan...

Saya dah selak sekali lalu macam tuh tengok.isi kandungan majalah Aisyah nih..My first impression was this magazine quite good..Bagus untuk muslimah dan kita patut ada untuk koleksi..Nanti saya dah baca majalah nih saya share dengan korang isi kandungan majalah nih okey.

20 comments:

  1. bestnya.. tahniah tau.. mama klik2 nuff kat sini pepagi ni

    BalasPadam
  2. 1st time dengar nama majalah ni.. tp nmpak macam best..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Sis...tahniah Sis....

    BalasPadam
  4. mcm x prnh tngk mag ni. Atau trlps pndang kot

    BalasPadam
  5. Tahniah kak mimi. Ros belum pernah baca lagi majalah ni....

    BalasPadam
  6. Wah..tahniah kak mimie. Cover ak heliza yg sgt comel! :D

    BalasPadam
  7. tahniah tahniah.. tak apa edisi ramadhan pun janji ada input dari majalah tu boleh diguna pakai :D

    BalasPadam
  8. tengok pon menarik ni kak.. lebih2 lagi kalau mbaca.. mesti banyak input ni

    BalasPadam
  9. dah lama saya tak baca majalah..majalah baru ke Aisyah ni ye?
    tahniah dapat hadiah

    BalasPadam
  10. saya pun ada dapat majalah aisyah ni
    okaylah kan =)

    BalasPadam
  11. Mjlh baru eh.. Xpnh tgk pula sblm ni..

    BalasPadam
  12. la majalh bru erk.tk pernah bca pon sblm ni.. hihi.best tak isi kandungan dia ??

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..