Hadiah darpada rakan blogger

Assalamualaikum...

Hari nih lambat bersiaran sebab busy tahap gaban..huhuhu...Baru berkesempatan nak update entry dan segala macam yang saya tinggalkan...Bloglist pun tak berupdate lagi..Adoiii...busy sangat saya nih....

Sebenarnya seronok bila berblog nih kan..Selain kenal ramai blogger yang peramah, dapat jugak hadiah sebab join ga, segmen atau jadi top pengomen...



Badge dan kad daripada blogger Azhafizah.com..Dapat sebab jadi top komentator bulan Julai blog Fiza..


Hadiah novel yang saya menang hasil daripada join giveaway yang dianjurkan Mamaniza.com...Novel nih saya belum baca lagi...Sibuk semendang...In shaa Allah dah tak busy nanti baru baca...



24 comments:

  1. Assalamualaikum dan singgah sabtu Sis....tahniah yer....

    BalasPadam
  2. Wahh tahniah kak seronok kan Berblog br tmbh smgt

    BalasPadam
  3. hadiah novel tu mesti mimi suka kan.. tajuk nmpk best

    BalasPadam
  4. bestnya dapat hadiah :) nanti dah baca novel tu, kak mimi boleh cerita pula kan kat blog ni,

    BalasPadam
  5. tahniah
    sronokkan bblog.yg pntg dpt kawan alam maya yg makin hari makin rapat.. saling menyokong

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..