Entry rojak 1001

Assalamualaikum...

Rinduuuuuunyaaa saya dekat korang...Maaf sangat sangat sebab tak blogwalking blog korang,tak balas jejak korang.. Entry pun since kelmarin dan semalam takde...Banyaknya cerita nak share dengan korang tapi keadaan tak mengizinkan..

Saya cerita secara rambang ye. Nama pun entry rojak 1001...Start Sabtu lepas saya cuti sampai lah Ahad esok...Ahad minggu lepas,saya sekeluarga pergi kenduri kahwin kawan ofis kat Taiping. Saya ada up entry majlis perkahwinan dia sebelah perempuan kat Felda Pasoh 4 tuh..Sebelah lelaki tema coklat. Siapa ada follow IG saya mesti dah tengok gambar masa kat Taiping. Nanti entry penuh saya up kemudian.

Balik dari Taiping kitorang pergi Cameron Highlands..Tidur semalam aje...Tak puas jalan sebab pergi time cuti sekolah,jalan jammed. Nak pergi satu tempat aje makan masa sejam dua jam...Tapi puas hati jugak akhirnya hajat nak ke sana tercapai jugak... Entry kemudian saya up ya.

Balik Cameron, saya demam panas dua hari...Lepas demam,note 2 pulak sakit tenat. Masa update entry nih pun pinjam Lenovo incik hubby. Nih pun bercinta menaip guna handphone dia sebab handphone dia tak dapat detect internet... Nih pun taip lelaju sebab takut line hilang tetiba...

Sorrylah kalau korang tengok saya tak blogwalking dan update entry baru... Saya "cuti" sementara dari blog..Hanya boleh layan fb dan IG aje..Isnin nak hantar note 2 masuk klinik..Nak tunggu tab galaxy s incik suami belikan lambat lagi nak dapat.. Dia suruh tunggu gaji..Dah dapat nanti saya balas dendammmm...Beli pun khas untuk blog dan bisnes bedak sejuk.. Note 2 dah pulih nanti guna untuk personal dan kerja.

Sebenarnya banyakkkkk sangat cerita nak share dengan kawan kawan taping tuhlah bila note rosak semua tak menjadi. Mood jadi spoil nak update...

Apa apa pun korang jangan lupakan saya tau. Buat blogger baru yang singgah tinggalkan komen dan follow terima kasih banyak banyak nanti semua dah ok saya akan balas semua.. Buat kawan kawan yang lama follow terima kasih sudi singgah dan tinggalkan komen.Banyak kerja yang tertangguh.. Bloglist baru pun saya tak update lagi. Tunggu ya.. Nanti saya akan update bloglist baru bila semua kembali macam biasa... Doakan ya kawan kawan..

Bye bye



20 comments:

  1. wah, mesti banyak cerita yang hendak dikongsikan... takpe.. mama setia menunggu

    BalasPadam
  2. ada masa nanti boleh la share cerita pasal percutian pulak kan..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Sis...tak apa lah Sis...bila2 pun boleh singgah...apa2 pun semoga Sis cepat sembuh ya....

    BalasPadam
  4. alalala sokey kak.. tetap komen blog kak lelaju

    BalasPadam
  5. tuan sakit hp pun sakit. Sehati sejiwa gitu

    BalasPadam
  6. Uishhh..macam2 hal eh kak mimi. Siannye fon rosak. Mintak ganti baru ler tu. Hehe.

    BalasPadam
  7. ala..kesian ..tak pe...nanti ada la rezeki tu..sabar eik..

    BalasPadam
  8. dapat enset baru la dari hubby..bestnyer..

    BalasPadam
  9. semoga semuanya dipermudahkan ye mimi
    get well soon =)

    BalasPadam
  10. rindu mimi jugaaaak! meh cepat hapdet blog. nak bacaaaa

    BalasPadam
  11. hehehe...x pe lah. kita tunggu perkembangan dan cerita terbaru nanti. mesti banyak yang nak diceritakan

    BalasPadam
  12. OK Kak mimi.. semog asmeunya kembali pulih.. sian kat note tu..
    syoknya gi Cameron.. :)

    BalasPadam
  13. mcm hal berlaku ... semoga kembali pulih semuanya .

    BalasPadam
  14. ingat sokmo,,
    tp patutlah lama x nmpk kelibat

    BalasPadam
  15. Sentiasa ingt kt blog akk..sy pn msa terhad nk terjah sjak ada bby ni..

    BalasPadam
  16. yeay pergi juga ke kemren..
    pergi time musim cuti sekolah mmg kena jammed.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..