Aina demam

Hari nih lambat sikit saya bw ke rumah kawan kawan ye sebab anak saya si kakak demam..Hari nih masuk hari ke 5 dia demam..


Demam Aina jenis on off..Siang ok malam mula demam panas...Batuk berkahak...Kadang kadang bila dah batuk mula nak muntah...Tapi tak muntah pyn...Risaulah hati dibuatnya...

25 comments:

  1. sekarang musim denggi.. risau jugak kalau deman melarat.. harap x apa2..

    BalasPadam
  2. anak saya dulu pun macam ni, malam ja demam. siang ok. alhamdulillah sekarang takda dah. saya dah up kan sistem imun dorang dengan multivitamin, minyak ikan, vitamin c :)

    BalasPadam
  3. kesian aina...akak bwak g check darah kak...tp musim demam sekarang ni...

    BalasPadam
  4. semoga aina cepat sembuh.try lumurkan air asam jawa pekat2 kat pala dia

    BalasPadam
  5. Alahaiii siannye kakak..get well soon kakak..

    BalasPadam
  6. Dah bawak gi klinik ke kak mimie? Risau je dia demam lain ke kan. Bahaya ni. Moga Aina cepat sihat.

    BalasPadam
  7. alahai..
    kesiannya..dah bawak hospital ke belum ni....

    BalasPadam
  8. sama lah hakimi.. musim agaknya kan.. hujan panas..

    moga cepat sihat ye yunk

    BalasPadam
  9. Kesiannya...tak rujuk doktor ke mimi? Xleh dibiarkan takut melarat

    BalasPadam
  10. kesiannya tngk dia dngn mata kuyu cm tu. Get well soon

    BalasPadam
  11. Salam K.mimi..

    huhu..syafakillah auni syg.. mcm mana hari ni?? dah smbuh ke?

    BalasPadam
  12. Memang tak tenang hati kalau anak demam.

    BalasPadam
  13. aduhai..kesiannya.. macam hari ni kak?.. dah ok ke anak akak?

    BalasPadam
  14. Sesekali ibu diuji... Ragam anak nk mmbsar

    BalasPadam
  15. lamanya dia demam...kesian dia
    camne dia sekarang, dah ok dah ke?

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..