Wordless Wednesday #5/2014 - A Love Story


20 comments:

  1. Hahahahahaha !! Sakit ok kalau kena macam ni. T_T

    BalasPadam
  2. haha jadi yang selama ni terlanggar kaki meja love story lah ni ahahahha...

    BalasPadam
  3. sweet je..lepas tu an badan yg sakit..kikikiki

    BalasPadam
  4. sadis sgt love story ni..kihkihkih

    BalasPadam
  5. cinta memang menyakitkan..bila kita mula mencintai org lain, bermakna kita sudah sedia untuk disakiti..

    BalasPadam
  6. ooo.. macam tu cite dia.. haha.. sakit oooo

    BalasPadam
  7. kalau kite dah meraung di suatu sudut! nagis sorang2....sakit yg amat! :D ahahahah

    BalasPadam
  8. sangat comel ok. tp kita yg jadi mangsa..haaha

    BalasPadam
  9. sakit tau! dorang yang jatuh cinta, kita pulak yang sakit.. hahahha..

    BalasPadam
  10. hehe...boleh pula berlove story
    empunya diri sikit punya sakit tu =)

    BalasPadam
  11. lol. one of the best love stories ever.

    BalasPadam
  12. kerna cinta badan binasa hahaaa adoiii ^_^

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..