Terima kasih Mar Mansor

Alhamdulillah rezeki berblog....Semalam saya dapat hadiah buku dan hari nih dapat duit yang Mar Mansor bagi kat saya sebab jadi top pengomen blog dia untuk bulan Jun dan Julai...



Buku Amalan Kecil Berpahala Besar hadiah untuk top pengomen bulan Jun..Duit RM10 tuh hadiah top pengomen bulan Julai...Duit tuh saya nak simpan dalam Muamalat...Alhamdulillah..Terima kasih ye Mar..Besar nilainya hadiah yang Mar bagi kat saya...Semoga ukhuwah yang terjalin berkekalan hendaknya...Aamiin..

Nota kaki* Pasal entry kuah ikan bakar campak campak tuh saya sendiri tak perasan dua kali dipublish..Sebab semalam line tenet problem masa saya tengah taip entry tuh...Takpelah kan,takkan nak delete pulak..Nanti hilang semua komen...

17 comments:

  1. amalan 'kecul' pun boleh ummi... kuikuikui.... tahniah ya :) rezeki ummi...

    BalasPadam
  2. tahniah... Tulah saya tngk ada 2 ntri sama. Ingtkn hp saya yg wat hal tnjk 2kali same ntri.

    Tifaanvar

    BalasPadam
  3. REZEKI TUUU...MASYUUKKKK
    ..blogwalking sambil menonton kuch kuch hota hai :D

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum dan salam singgah pagi khamis..Allahamdulillah..tahniah Sis..

    BalasPadam
  5. Tahniah... rezeki masyukkk lagi... :)

    BalasPadam
  6. congrats mimi..alhamdulillah rezeki..moga rezeki mar murah..;)

    BalasPadam
  7. Tahniah..rezeki utk org rajin komen macam akak. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..