Soal Selidik 4 : Apakah Perasaan Anda Apabila Datang Ke Blog Ini?

Kak Mialiana tak suruh pun entry..Tapi saya nak buat jugak sebab mood rajin tengah mari...Actually dah lama baca entry pasal survey nih tapi baru sekarang free nak menjawab survey yang kak Mialiana ajukan..


Perasaan saya apabila datang ke blog kak Mialiana ialah :-

1. Suka

Saya suka datang blog kak mialiana sebab entry entry yang ada banyak memberi peringatan dan nasihat kepada rakan blogger yang lain..Selain daripada tuh,suka tengok gelagat anak kak Mia yang bijak..Walaupun kadang kadang saya hanya silent reader tapi tetap enjoy singgah blig kak Mialiana.

3. Ceria

Datang blog kak Mialiana haruslah ceria selaau sebab owner blog pun seorang yang ceria sentiasa tersenyum..

5. Jeles

Ya memang saya jeles sebab kak Mia mampu update entry yang banyak walaupun time bercuti.Saya tak mampu nak buat macam tuh...Nak ikut contoh kak Mia update entry walaupun bercuti supaya blog tak sunyi...Yang bertambah jeles bila dia dapat jumpa pengasas Ephyra personally....Jeles ai tau..

6. Seronok

Bila suka+ceria opkos lah seronok nak terjaa blog kak Mialiana kan..Yang seronoknya bila kak Mia anjurkan segmen or giveaway memang dapat sambutan yang di luar jangkaan..Yang seronoknya sambil join segmen sambil tambah kenalan sahabat maya.

9. Teruja

Sangat teruja bila singgah blog Kak Mia sebab sentiasa berupdate, ada giveaway yang dianjurkan atau segmen yang dibuat..Teruja sebab syarat nak join yang senang..Dan bertambah sangat sangat sangat teruja bila join giveaway atau segmen yang dianjurkan nama tersenarai sebagai pemenang..

Hahhhh, kak nih perasaan saya bila singgah blog akak..Kadaag kadang saya memang tinggalkan komen kadang kadang saya jadi silent reader..Walaupun silent reader tetap singgah blog akak...Semoga akak terus sukses dalam dunia blogging.

12 comments:

  1. saya hanya jd silent reader d blog mia sbb agk sukar utk komen guna hp

    tifaanvar

    BalasPadam
  2. kan... kak mia rajin betul update blog..

    BalasPadam
  3. wahhhh... touchingnya baca entri ni. terima kasih ya... susah2 aje buat entri ni... luv u... muahhhss

    BalasPadam
  4. Memang bnyk perasaan timbul bila ke blog Kak Mia ni kn..semoga berjaya Sis..

    BalasPadam
  5. wah, siap buat entry lagi. terbaik! :D

    BalasPadam
  6. Good luck..kalau la boleh jadi blogger sehebat kak mia best kan..=D

    BalasPadam
  7. kak mia rajin KM pun kagum dengan dia... huhu

    BalasPadam
  8. macam-macam perasaan yang timbul yer :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..