Safi 24-Hour Hydrating Body Lotion


Sebelum nih saya pernah up entry pasal saya guna losyen johnson & johson milk lotion...

Sekarang nih saya dah beralih arah ke losyen Safi..Actually losyen nih banyak jenis...Tapi saya grab yang nih sebab bau dia best..Duk kerja dalam aircond haruslah kena pakai losyen untuk lembabkan kulitkan..Losyen nih gabungan buah zaitun dan vitamin pencerah..Sambil melembab sambil mencerah gitu...

Saya tak tahu pun losyen nih ada kat pasaran...Dah lama ada ke baru ada kat pasaran erk??Tak tahu pulak saya..hahaha..Harga berapa erk kat pasaran..Sebab saya beli kat kedai runcit harga sebotol RM5.50..Kira okeylah kan.

Post a Comment

19 Comments

  1. saya pn guna yg ni. Sdp bau dia

    ReplyDelete
  2. Pernah beli tapi wrna kuning cover dia... Sedap baunya...

    ReplyDelete
  3. saya sekarang ni masih pakai enchanteur. adeh sebut pun susah -.-

    nanti ada masa insya-ALLAH, saya try pakai safi pula ^^,

    ReplyDelete
  4. tak pernah try lagi losyen ni..

    ReplyDelete
  5. dah lama dah ummi... hehe.. betulla.. duk kat office kena ekon kulit kering tau.. mmg kena guna lotion..

    ReplyDelete
  6. Saya dari kecik sampailah dah punya anak dua ni memang tak reti nak pakai losyen badan.

    Err... terasa kurang feminin pula diriku ini.

    ReplyDelete
  7. boleh try la lepas ni.hehe..sokong la buatan malaysia..

    ReplyDelete
  8. mama tak guna losyen, tak sempat serap mamat tu dah kena cuci pinggan, cuci kain, cuci montot sufi.. ..ermm

    ReplyDelete
  9. saya tak berapa suka pakai lotion
    rasa cam melekit...hehe

    ReplyDelete
  10. iqa tak tahu napa, mcm malas pakai losen. padahal ada jek

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum ..bls kunjungan dr blog alynnazfiz.blogspot.com.. tqsm sudi singgah :) ..follow sini ... salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  12. Kite pakai wane kuning.. sengkuang..bau die lembut je..

    ReplyDelete
  13. Salam perkenalan.

    Nak tanya losyen ni cepat meresap tak?

    Harap boleh lawat blog saya yang masih baru juga. Thanks.....

    ReplyDelete
  14. jijah pon baru nampak ni kak.. xjumpa lagi kot kat mall kat sabah ni

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com