Review blog Top Pengomen Julai - QASEHNYA RANIA

Macam yang saya janji sebelum nih saya akan review 10 blog top pengomen blog coratcoretpinkummi bagi bulan Julai..Baru hari nih berkesempatan sebab minggu nih minggu busy saya tau dan minggu minggu seterusnya saya busy..Maybe saya akan buat entry autopublish dua minggu nih....So, sebelum terlupa nak review, baik buat cepat cepatkan...

Blog pertama yang saya nak review ialah blog Qasehnya Rania...

Sila klik header kat atas kalau nak terjah blog QR ak.a Su.

Su nih antara blogger yang rajin drop komen dekat blog saya dan blog kawan blogger yang lain...Memang saya perasan tuh...Sekali dia blogwalking semua entry dia komen dan terjah tau...No wonder lah dia terpilih sebagai top pengomen blog saya dan blog kawaa blogger yang lain..

Blog Su nih bertemakan warna hijau + orange ..Satu gabungan warna yang menarik. Su nih minat sangat Dato Ct sama macam saya tau..Tengok header pun tahu memang peminat fanatik Dato Ct..Saya aje takde rezeki nak jumpa Dato Ct...

Blog personal Su nih banyak berkongsi tentang pengalaman dia yang berusaha dengan pelbagai cara untuk mengandung..Su rajin review setiap produk yang dia dan suami cuba untuk hamil. Alhamdulillah berkat kesabaran dan usaha Su dan suami, akhirnya Su sedang menga dungkan cahaya mata sulung..Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...Tahniah Su..Happy dengar Su dah pregnant.

Selain daripada tuh Su jugak ada share kisah suka duka dia sebagai isteri dan cikgu di tadika pastu Su ada share resipi resipi yang sedap mabeles dan jugak share info yang bermanfaat dan berguna untuk rujukan kawan kawan lain..Yang penting bila twejah blog Su cepat aje loading..Tak berat...Susun atur blog dan widget yang kemas...

Kawan kawan yang belum kenal dengan blogger Su boleh terjah blog dia dan sapa sapa la Su..Dia tak sombong tau..Peramah..Tak rugi pun nak berkenalan dengan Su...



17 comments:

  1. timm pun suka terjah ciksu..sgtlah peramah..heppy jugk bila tau akhirnya penantian nak baby tercpai..

    BalasPadam
  2. insya-ALLAH, nanti saya datang jengah blog akak Su ^^,

    BalasPadam
  3. Dia juga rajin drop komen kt blog sy juga . Tu lah. Tumpng gmbira krn akhirnya dia berjaya ttc..

    BalasPadam
  4. Asslmkm kak.. Ciksu mmng rajin terjah blog kengkawan.. Termasuk blog sy jgk.. :)
    Srrnok bca entry2 ciksu..

    BalasPadam
  5. Eh akk.. tajuk entry tu ngan URL blog ciksu lain kan?

    BalasPadam
  6. hahaha kak.. tajuk tu tak sama macam dalam entry la...

    BalasPadam
  7. saya pn baru 2bln mula baca blog sue. Mmng best blog dia. Skrang dh mcm wajib pulak every 2,3days buka blog sue n baca ntry semua skali. Tahniah sue.

    Tifaanvar

    BalasPadam
  8. Suka jugak terjah blog Che Sue ni.. :)

    BalasPadam
  9. tak pernah terjah
    nanti nak p tengoklah
    cam best aje berdasarkan review mimi

    BalasPadam
  10. haaaa.. nanti KM pi terjah naaa.. nak round sini dulu...

    BalasPadam
  11. blog wajib Ros terjah ni. hihi.. Ciksu... Alhamdulillah ciksu dimurahkan rezeki kan :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..