Kenapa PV??Bukan UV..huhuhu

Kemain tinggi PV pukul 12.00 tengah malam...Tanjat gugurl tau..Tapi PV yang tinggi huhuhu..Kalau UV kan best..


PV 821 tapi UV 29...Hahaha..

15 comments:

  1. Kemain tinggi BV akak. heeeeee. Salam singgah ^_^

    BalasPadam
  2. BV?... BV tu utk PV @ pageview ke?

    emmm btw, kenapa jauh sangat beza UV & PV tu kan... biasanya kalau pv ratus2, uv pun mesti ratus2 gak kan

    BalasPadam
  3. tinggi juga tu. tapi UV skit pula kan. hehe

    BalasPadam
  4. bv uv tu apa kak? :O sedihnya x tahu -.-

    BalasPadam
  5. tinggi tu view dia, macam tak selari dengan UV,,. kalau UV yang tinggi macam tu, memang syok kan kak :)

    BalasPadam
  6. knapa UV sikit sngt?? Mmng mcm tu ke?

    Tifaanvar

    BalasPadam
  7. Hehe biasa la sekejap tggi sekejap rendah..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..