Kena tembak bertubi tubi lagi

Semalam saya up entry pasal kena tembak dengam Farah blogger Mrs Secretary..Hari nih saya tengok saya kena serang dan tembak oleh Yana Yani pulak....

Selalunya saya akan tick kalau nama appear lebih dari satu,so saya hanya tinggalkan satu nama saja untuk terjah blog korang..Dan saya akan balas balik tembakan korang tuh..




Tengoklah blogger Yana Yani tembak bertubi tubi..Tanjat saya..hehehe...

19 comments:

  1. hahaha.. ni main tembak2... siap ummi...

    BalasPadam
  2. best bila ramai2 komen entri kite..hihi

    BalasPadam
  3. amboi..sbb akak pun suka boom blog org.hehe..terbaikk !

    BalasPadam
  4. mak ai...banyak nau komen...hihi done oldtown

    BalasPadam
  5. wah..bestnya!haha..klik oldtown for sis

    BalasPadam
  6. wah, ni memang lepas geram ni .. hihihi

    BalasPadam
  7. Banyak nau dia komen. Ni kes terlepas entri la ni kan? Macam k.mimi jugak. Suka tembak2 entri. Keh3

    BalasPadam
  8. memang berlubang2 kena tembak bertubi tubi gini.. hehehe..

    BalasPadam
  9. Ahahha...mesti Yana baru beli peluru nih

    BalasPadam
  10. bagusnyaa dapat kawan kaki komen ni..haaha

    BalasPadam
  11. wahahaha...kelakau pula
    rasa entry ni =)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..