Top Pengomen Bulan Jun 2014

Alhamdulillah dah hari ke 4 Ramadhan...Syukur kita dapat jalani ibadah dan meningkatkan segala amalan di bulan Ramadhan..Dan diharapkan berterusan walaupun bukan dalam bulan Ramadhan.

Okeylah saya nak umumkan top pengomen blog saya bagi bulan Jun...Untuk pengomen yang tersenarai di bawah nih akan menerima Kad Raya Pink Ummi yang saya tempah khas tau...


Sila bagi details nama dan alamat korang ke mimiazirah84@gmail.com...Kalau rasa dah pernah bagi nama dan alamat pada saya tak payah bagilah sebab saya ada simpan....Yang belum ada sila berbuat demikian...

Sekali lagi tahniah buat mereka yang tegar tinggalkan jejak ke blog saya...

24 comments:

  1. terima kasih banyak2 rasanya alamat anum ada kan

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah... Tahniah buat semua...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...tersenarai :)
    address Ros ada kan pada akak?..

    BalasPadam
  4. Seronok bila ada yg tinggal komen kan Mimi.. so elok mereka ini dihargai :)

    BalasPadam
  5. tahniah kepada yang tersenarai.bestnya dapat kad raya di zaman moden ni (skemanya ayat)

    BalasPadam
  6. tahniah pada semua pengomen yg ramah tamah tu...

    BalasPadam
  7. Yeayy..dapat kad raya! ^_^ sukenye! Nanti ana email k.mimi tau. :)

    BalasPadam
  8. Terima kasih sekali lagi k.mimi. :)

    BalasPadam
  9. bestnya... Rase macm baru first time dpt kad raya plak. Nowdays mana org bg kad raya dah. Tq mimi

    BalasPadam
  10. Tahniah juga buat kawan2 yng lain...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..