Teka Teki Penghapus Penyimpan Duit


Semua keywords berkaitan dengan entry yang pernah saya publish KECUALI teka teki penghapus penyimoan duit...Apakah??Apa benda yang dicari agaknya tak faham lah kak Jenab...Nak gelak guling guling la...

Ok bye!!!

17 comments:

  1. Cara nak hapuskan duit bukan susah pun kan kak kihkih

    BalasPadam
  2. wah teka teki tu.. so, kak mimie, apa jawapannya?.. kihkih..

    BalasPadam
  3. hehe...macam-macam orang dok cari
    dalam dunia tanpa sempadan ni ye

    BalasPadam
  4. apa lah yang dicari sebenarnya tu.. haha

    BalasPadam
  5. saya pn x fhm keywords tu

    tifaanvar

    BalasPadam
  6. Hahaha... apa la yg dia cari sebenarnya yer.. =D

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..