Segmen 24 jam : Saya nak kad raya daripada Pink Ummi TAMAT

Assalamualaikum...

Alhamdulillah dengan ini segmen kad raya yang saya anjurkan telah pun tamat dan ditutup. Terima kasih kepada yang sudi join...

Tahniah sebab korang memang orang cepat daa pantas. Siapa cepat dia dapat kan....So,mana tahu ada rezeki korang,boleh dapat kad raya. Yang lambat tak dapat lah kad raya..Yelah kalau ceoqt join kemungkinan nak dapat tuh mungkin ada kan...Tapi takpelah lain kali boleh join...

Senarai nama saya akan keluarkan esok in shaa Allah...Hari Jumaat malam saya akan umumkan yang bertuah dapatkan kad raya daripada saya..Anak anak bertuah saya akan tolong cabut undi ye...Terima kasih sekali lagi sebab sudi join segmen kad raya yang saya anjurkan. Next year, kena tambah lagi kad raya nampak gayanya....

13 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..