Sarung tangan bertukar jadi legging


Korang tengoklah fiil anak bijak saya si adik Auni tuh...Saya nih memang jenis rabun dan jenis tak sedar diri tak nak pakai spek...Bajet mataku masih suci murni belum tercela lah kan...

Lepas mandi petang semalam,saya duk cari baju lah nak pakai sekali ternampak Auni berlari dengna berseluar legging coklat hokeyyy...Jenuh lah saya sedaya upaya mengevcilkan diameter mata yang dah semulajadi sepet nih sebab nak tengok legging Auni..Tengok dari jauh cenggitu lah jadinya..

Sambil tuh otak duk ligat berfikir bila masa pulak ada belikan dia legging coklat...Lepas tuh duk fikir lagi ke abi dia belikan...So,disebabkan rasa ingin tahu tuh menebal saya panggil Auni nak tengok legging coklat dia tuh...Eksited nak tengok sebab saya rasa cantik pulak legging tuh bila si kecik nih pakaikan...

Bila Auni datang dekat mengucap panjang saya dibuatnya...Allahu rabbi...Anak anak..Kebijaksaan mu itu tak terjangkau dek fikiran ummi...Yang saya sangkakan legging tuh rupanya sarung tangan saya...Hai lah anak...Terlebih bijak betul...Pandai lak tuh dia adjust terletak cantik aje kat kaki..Sebelum nih kalau dia pakai saya akan perasan tapi kali nih memang saya betul betul sangka tuh legging tau...

21 comments:

  1. habislah besar lah sarung tangan tu..hi

    BalasPadam
  2. Ahahahaha.. *gelak golek2

    Kelakarlah auni ni. Handsock umi pun leh jadi legging. Ana dulu dengan abang wat projek pakai stokin umi sampai peha. Tabur2 bedak. Konon2 main licin2 macam kat salji tu. Haha XD adehh

    BalasPadam
  3. Bijak bijak....bertuah dapat ank sebijak ini

    BalasPadam
  4. Salam pink ummi..alahai, comel je dia pakai buat jadi legging

    BalasPadam
  5. Haha... x pasal sarung tangan dah jadi legging ye... :)

    BalasPadam
  6. heheh..diam-diam dia pergi ambil dan pakai yer.

    BalasPadam
  7. hahah tergelak baca.mmg bijak auni..tak tercapai akalku jua

    BalasPadam
  8. hahahaha lucu auni ni... muat pula tu yer..

    BalasPadam
  9. hihihiu.... Gelak dulu. Lps ni ummi beli hansok jelah utk budak bijak pandai 2org tu xyah beli legging

    BalasPadam
  10. Ank akk ni pnjng akal sungguh la. Mcm2 yng dia olah dgn brng ummi dia.. Hihi

    BalasPadam
  11. lepas ni, habis semua sarung tangan ummi di ambil jadikan legging.. hihihi

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..