Resipi Biskut Chocolate Marie Ball

Nak share dengan korang resipi biskut lagi...Sama jugak dengan semperit, saya buat semalam. Resipi nih senang aje tak perlu bakar.


Bahan bahan

2 cawan biskut Marie yang diblend halus
4 sdb mentega dicairkan
2 sdb serbuk koko
2 sdb serbuk Milo
5 sdb susu pekat
Chocokate rice

Cara cara buat

Gaulkan semua bahan sehingga jadi doh..Bulat bulatkan doh jadi bebola..Hiaskan dengan chocolate rice. Kemudian masukkan dalam fridge selama 30 minit.

Korang try la memang senang dan jimatkan masa. Tak fikir nak buat biskut yang susah..Sekarang banyak resipi biskut yang senang dan jimat masa...Selamat mencuba korang

34 comments:

  1. simple nyerrr... ni mlm raya pun boleh buat ni..

    BalasPadam
  2. saya dah tahu juga baut biskut ni
    tapi kerajinan pula
    tak kunjung tiba...hehe

    BalasPadam
  3. yg ni mmg senang..dari mak tak kasi buat kuih tahun ni, macam akan ada je satu jenis kuih je tahun ni..hahahhaha

    BalasPadam
  4. biskut semudah A,B,C kan

    tifaanvar

    BalasPadam
  5. Sedapnyee! Nanti nak try. Thanks akak bg kite resepi. :)

    BalasPadam
  6. rajinnya buat biskut yer.... buat sendiri lebih puas hatikan..dapat berjimat pun iya.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum kak mie, rajinnya buat kuih.. seronok tengok ~~~

    BalasPadam
  8. Tak payah bakar ek.. senang la kan nak buat. =D

    BalasPadam
  9. akak, nampak sedap.. tambah pulak bercoklat kan..

    BalasPadam
  10. simpleenyaa kak.. masuk dlm peti ais je ni..

    BalasPadam
  11. simplenya kak! Kena try ni :) Kalau sudi, hantar lah satu.. hahah gurau je :)

    BalasPadam
  12. Boleh tahu x sukatan cwn tu bsr mana?? Besar cwn teh atau cwn jenis mug??

    BalasPadam
  13. Sukatan cawan tu mcm man??? Besar cawan teh atau cawan mug??

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..