Kami anak tentera



Nih lah kerja anak anak bertuah semalam..Duk pakai beret abi diorang..Apa pun tak boleh...

Incik hubby saya takde halangan kalau anak anak dia nak ikut jejak langkah dia jadi tentera.

22 comments:

  1. suami akak tentera ya..takpe kalau anak-anak nak ikt jejak.tentera kan pekerjaan yang mulia

    BalasPadam
  2. haha.comel je diorang. ^^,

    kalau betul dorang nak jadi tentera, fuh, saya tabik spring!

    BalasPadam
  3. Tapi cutelah memang anak dara Mimi ni. Bolehlah belikan topi yg ala-ala macam ini buat mereka.

    BalasPadam
  4. cute double pakai beret tu. Mcm muat2 je.
    Tifaanvar

    BalasPadam
  5. kak pun anak bekas tentera tau tapi dalam 11 adik beradik, takde sapa lak ikut jejak langkah, hee

    BalasPadam
  6. Comelnya! Innocent smile!
    Salam perkenalan dari Germany. Jemput ke blog saya..

    http://jindrisska.blogspot.com

    BalasPadam
  7. kalau perempuan ikut tentera macam tak sesuai pulak. Aktiviti dia kan lasak-lasak. Tp kalau dah minat, ape pun tak bleh. Hihi

    BalasPadam
  8. Respek kalau perempuan jadi tentera ni. Larat dieorang kan buat keje-keje berat. InsyaAllah kalau dieorang dah minat, tak ada masalah kan.

    BalasPadam
  9. yup.. Ros pun anak tentera.. sekarang ni jadi isteri tentera :)

    BalasPadam
  10. ololooo comelnya 2 beradik solehah ni...

    BalasPadam
  11. Hehe... Anak saya siap kawad lagi... Hehe

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..