Kalendar 2015 - Banyak cuti hujung minggu

Betul ke tak saya tak pasti tapi nih saya share apa yang saya dapat. Best pulaa tengok sebab banyak cuti hujung minggu..Cuti tersepit pun tiga kali aje...Jimat cuti tahun depan..

9 comments:

  1. wah dh dpt kalender 2015
    syiokk la kan sbb dpt jimat cuti

    BalasPadam
  2. cuti tersepit tu cuti yang macamana?...cepat betul dah keluar ek cuti tahun depan...bolehla mula merancang-rancang...

    BalasPadam
  3. awalnya dh tngk2 cuti untk thn dpn

    tifaanvar

    BalasPadam
  4. mmg best..thn dpn bajet lebih cikit sbb leh byk bercuti ;)

    BalasPadam
  5. cepatnya ada kalender tahun depan..best2

    BalasPadam
  6. wah dah ada calendar cuti tahun depan?, boleh rancang cuti ni. hihi

    BalasPadam
  7. ha'a lah kan
    memang best sungguh ni =)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..