Giveaway Ramadhan by irrayyan.com

klik banner untuk join

Saya suka singgah di blog irrayyan.com kerana banyak informasi yang berguna dan yang saya tak tahu saya dapat tahu..Contoh macam entry Caj Pos Kad Ucapan Raya 2014 Adalah 50 sen Sahaja..Kalau tak kerana entry nih sampai sekarang saya fikir caj pos kad raya guna setem 60 sen...See nampak sangat tak ambik pusing the latest news kan...Selain daripada tuh, saya boleh tambah pengetahuan saya pasal ekzema yang dihidapi oleh anak irra..At least saya boleh share dan bertukar pendapat dengan kawan pejabat saya yang anaknya juga mengalami nasib yang sama..Apa apa info baru yang saya tahu,saya akan share dengan kawan..Sebenarnya banyak lagi entry yang best tapi saya bagi yang dua nih ajelah ye..hehehe..

Penyertaan dibuka sehingga 23/07/14 2300hrs


8 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..