Tudung pemberian incik hubby

Assalamualaikum...

Hai korang....Sihat tak??Alhamdulillah saya dah masuk kerja hari nih. Badan dah sihat dan rasa ringan lepas mengurut semalam. Cuma batuk aje yang tak elok lagi..

Hari nih pergi kerja serba ungu..Pakai tudung hadiah pemberian incik hubby. Dia beli masa outstation ke Terengganu...



Suka suka suka..Tudung nih besar dan selesa..Incik hubby memang tahu taste wife dia..huhuhu...Dia cakap tak tahu nak beli kaler apa so dia belikan kaler ungu sebab dia cakap baju saya ada banyak ungu..Apa apa lah incik hubby janji tudung...Isterimu ini menerima seadanya...Tak kisahlah apa pun dia bagi saya hargai tau..

23 comments:

  1. Alahaiii sweetnya hubby kasi tudung. :D

    BalasPadam
  2. cantik tudung tuh pandai cik abg nyer pilih

    BalasPadam
  3. Alolo..sweetnye. Nak jugak! Muehehehe

    BalasPadam
  4. cantik..pandai juga en hubby PM belikan corak tudung cantik.

    BalasPadam
  5. tudung cantik tambahan pulak yang pakai cantik bertambah cantik..

    apa pun rupa asalkan menutup aurat dan mengikut syariatkan

    BalasPadam
  6. Asslmkm kak... Waa.. Seronoknya rasa dpt pemberian dari suami.. Mesti terharu kn..

    BalasPadam
  7. pandai suami akak pilih. hihi. cantik & sesuai aje ngan akak.

    BalasPadam
  8. tudung tu banyak warna & leh gaya dgn kaler apa pun

    BalasPadam
  9. salam k.mimi azirah..

    alolo..bau kedai! hihi..comel2..design ni mmg tgh pemes sekarang..

    BalasPadam
  10. cantik....tp kan.klu da dr hbby tu...xkire mcm mane pon da happy sgt kan..hehehe

    BalasPadam
  11. tahu isteri banyak baju purple?
    bukan ramai tau suami yg sedar..
    cantik coraknya

    BalasPadam
  12. cantik jugak. pandai hubby belikan tudung...

    BalasPadam
  13. Pandai dia memilih... Lelaki mmg tak kekok sbnrnya memilih utk isteri...

    BalasPadam
  14. memang cantik pun.. warna ungu kan.. hihi..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..