Cravio Chocolate Bonanza

Assalamualaikum...

Balik kerja semalam saya terus singgah kedai sebelum jemput Aina Auni kat taska. Dah janji nak belikan diorang aiskrim. Masa tengah carikan aiskrim tuh terjumpa lah aiskrim Cravio Chovolate Bonanza nih hah..Nampak menarik aje...


Sebelum beli tuh wajib check tahap kehalalan aiskrim tuh...Okey tengok logo halal termasuk dalam senarai logo halal yang diiktiraf JAKIM..


Ada tiga jenis perasa. Cravio Choco,Cravio Goodie dan Cravio Choco Berry. Saya dah rasa yang Choco Berry...Memang sedappp..Ada 6 pack semuanya. Harga pun murah aje korang...RM6.50 sekotak...

20 comments:

  1. Aduh, Mimi... terasa nak makan aiskrim plak ni... sedapppnya... ;D

    BalasPadam
  2. nampak menarik & menyelerakan..murah juga tu kan harganya..

    BalasPadam
  3. anak sy nak aiskrim conetto jer. demand

    BalasPadam
  4. sedapnya time panas2 ni mimi, dah jadi tabiat yang baik pula sekarang ni bila nak beli makanan kita akan lebih berwaspada kan..

    BalasPadam
  5. adoi mimi panas-panas ni, tengok aiskrim terliuq...nak kena pi cari petang sat gi :) carvio ingat dah :)

    BalasPadam
  6. Fuh..layan aiskrim time tgh panas mmg best!

    BalasPadam
  7. Terliur tengok.. Tapi malas nak beli aiskrim. Habis comot budak2 ni. Slalunye soj tanggalkan baju.
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    BalasPadam
  8. salam k.mimi azirah..
    hihi..cma suka kalau eskem ade coated2 dgn choc ni..
    sedap2.. ^^

    BalasPadam
  9. yup, memang sedap.. dulu pernah beli . suka sangat perisa coklat tu..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..