FC Bio Sanitary Pad

Salam uols...
Actually ptg2 mcm ni memg bosan tahap gaban...xtau nak watpe.......
lebih-lebih lg skang ni aku a.k.a PinkUmmi sdg berpantang.Tiba2 terkeluar idea kat pale brain aku ni tentang produk pad yang aku guna ketika berpantang..Actually aku mula guna pad ni mase pantang 1st bby dulu..2 pn nurse yg dtg check aku promote produk ni...So,far memg produk ni sesuai n bagus utk kesihatan dalaman wanita Uols nak tau pe produk yang aku ni....


Ha...ni la produk pad yang aku guna tu...aku pgil pad herba jer ataupun nama komersial pad herba ni FC Bio Sanitary Pad...Pad ni memg bagus tersangat2...Tak percaya cuba beli dan cuba...baru tau produk ni berkesan ataupun tidak....Since aku memg guna pad ni, aku memang puji melangitlah kebagusan dan keberkesanan produk ni....
Pad ni salah satu produk keluaran syarikat Avail Beauty Sdn Bhd....
So, aku nak share kelebihan yg ada pada pad ni..

Fungsi dan Kelebihannya

Mencegah senggugut
Mengawalatur kitaran haid

Mencegah buasir
Membuangkan angin perut

Menghilangkan bau
Membuang darah beku di rahim

Mencegah keradangan & membasmi kuman
Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj

Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim

Ha.....ni antara kelebihan2 pad herba ni.....info ni aku dpt drp laman web syarikat tersebut...dan semua kelebihan pad herba ni adalah BENAR!!!!
Apa lg uols tunggu???cuba produk ni....Dengan bermurah hatinya aku sertakan harga bagi setiap jenis pad herba ni...

a) Warna hijau (Panty Liners) - RM10.00 
b) Warna biru ( Hari) - RM11.00
c)Warna pink (Malam) - RM12.00



Pad herba ni uols leh beli kat mana-mana kedai yg jual jamu & produk kesihatan @ farmasi...Uols wajib guna pad ni untuk kesihatan dalaman uols sendiri @ wife @ mak dan sewaktu dengannya.Rugi kalo tak guna produk ni.

Soal harga tak jadi masalah pada aku asalkan produk yg aku gunakan tu berguna dan mendatangkan kebaikan. Kira berbaloilah gak kan dengan harganya...
So, selamat mencuba!! 
XOXO,
Mimie


       

Post a Comment

1 Comments

  1. pad ni bgslah kak coz senggugut pun kurang bila pakai.hihi~

    ReplyDelete

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com