Happy 27th Birthday to ME!!!

Happy Birthday to me!Happy Birthday to me!Happy Birthday2x!Happy Birthday to me!




Alhamdullillah aku masih diberi kesempatan menghirup udara segar ciptaan ALLAH di bumi ini. So, hari ini 13 Januari 2011 mengingatkan aku bahawa umur aku bertambah lagi setahun dan masih jauh lagi perjalanan hidup yang perlu aku tempuh.

Aku mengharapkan kali ini segala impian aku tercapai dan aku akan berusaha agar segala apa yang aku idam & impikan akan tertunai.InsyaALLAH.....

Ya, ALLAH ku bersyukur padaMU kerana masih diberi peluang untuk menikmati ciptaanMU agar aku sentiasa mengingatiMU setiap detik...

Semoga aku akan menjadi lebih tabah menghadapi dugaanNya, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur...Amin Amin Amin Ya Rabbal Alamin....

Love,
Mimie

Post a Comment

1 Comments

❤️Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen❤️
💜In shaa Allah kunjungan anda akan dibalas💜

Lots of 💖
www.mimiazirah.com